1
Wypełnij
formularz
2
Bezpłatnie
zweryfikujemy sprawę
3
Zapewniamy pełne wsparcie prawne
4
Pieniądze na Twoim koncie nawet w 30 dni!
Możemy podawać liczby i statystyki, co zresztą w kilku miejscach skrupulatnie czynimy – doskonale wiemy, że mają moc przekonywania.
Jesteśmy jednak głęboko przekonani, że to, co zachęca Was najbardziej to możliwość zapomnienia o sprawie. Tak właśnie działa zespół SkySupport – zdejmuje z barków pasażerów wszelkie problemy związane z walką o należne odszkodowanie.
Nie lubisz czytać o restrykcjach ATC, awariach silników, strajkach w handlingu, opóźnieniach poprzedniej rotacji?
Nie lubisz zagłębiać się w przepisy prawa dotyczące uwarunkowań wypłaty odszkodowania?
Spokojnie. My lubimy. Prawie tak samo mocno, jak lubimy samo latanie.
Zapewniamy kompleksowe wsparcie, rozpoczynając od polubownego postępowania z przewoźnikiem, kończąc na pełnej reprezentacji interesów naszych klientów w postępowaniu sądowym. Znamy się na rzeczy - w naszej pracy pomaga zespół wykwalifikowanych prawników.
1. Przyjęcie Twojego zgłoszenia przez SkySupport
2. Weryfikacja sprawy przez ekspertów SkySupport
3. Przesłanie reklamacji do przewoźnika i dalsza korespondencja
4. W przypadku nieuzasadnionej odmowy wypłaty odszkodowania wszczęcie postępowania sądowego i pełna w nim reprezentacja
5. WYGRANA
6. Pieniądze z odszkodowania na Twoim koncie
Sprawy przegrane przez naszych klientów działających osobiście to często sprawy wygrane przez Zespół SkySupport. Jeśli działałeś samodzielnie i przewoźnik odmówił wypłaty należnego odszkodowania, nie zwlekaj, zgłoś sprawę do nas. Zaufało nam już tysiące klientów, którzy na własnym portfelu przekonali się, że okoliczności podawane jako usprawiedliwienie przewoźnika nie zawsze oznaczają przegraną sprawę.
Jesteśmy polską firmą z siedzibą w Poznaniu. Reprezentujemy z sukcesem interesy tysięcy pasażerów, jednocześnie pomagając i działając na rzecz poszanowania praw pasażera w Polsce.
Zgłaszając sprawę do SkySupport za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej lub na adres e-mail: kontakt@skysupport.pl nic nie tracisz, możesz tylko zyskać. Bezpłatną weryfikację zgłoszenia otrzymasz od nas najszybciej, jak będzie to możliwe. Możemy poprosić Cię o przesłanie dodatkowych wyjaśnień lub dokumentów – spokojnie, nie będzie tego dużo. Wszystko ma pomóc w jak najszybszym uzyskaniu należnej Ci kwoty odszkodowania.